Przejdź do treści
O nas
Funkcje
Dla kogo?
Wiedza
Zaloguj się
Menu
O nas
Funkcje
Dla kogo?
Wiedza
Zaloguj się
Cennik
Umów się na bezpłatną prezentację
Przewodnik Użytkownika Proassist
Kalendarz i wizyty
Strona główna
Baza wiedzy
Kalendarz i wizyty
Ogólne działanie zakładki wizyty
W jaki sposób zestawić kalendarze kilku specjalistów? (Multikalendarz)
Dodawanie wizyty do konkretnego specjalisty
Dodawanie wizyty do dowolnego specjalisty
Jak dodać wizytę w czasie przyjmowania pacjenta?
W jaki sposób dodać wizytę cykliczną?
Zapis wizyty na najbliższy wolny termin
Zapis wizyty na bardziej odległy termin
W jaki sposób zmienić termin wizyty?
Jak odwołać wizytę?
W jaki sposób przywrócić wizytę odwołaną?
W jaki sposób zmienić status wizyty?
W jaki sposób filtrować wizyty po jej statusie np. wizyty odwołane, wizyty niepotwierdzone itp.?
Jak wydrukować listę wizyt?
Jak wydrukować zbiorczą listę wizyt dla pacjenta (turnusy, plan leczenia)?
W jaki sposób sprawdzić na kiedy pacjent jest umówiony?
W jaki sposób sprawdzić nazwisko pacjenta dzwoniącego do gabinetu oraz informację na jaką usługę jest umówiony?
Czarna lista
Brak możliwości stworzenia karty pacjenta podczas dodawania i edycji wizyty z wykorzystaniem nr pesel, który jest przypisany już do istniejącej w systemie karty pacjenta
W jaki sposób zaznaczyć urlop w kalendarzu specjalisty?
Personalizacja tabeli wizyt
Jak skonfigurować dane, które mają się wyświetlać w oknie dodawania wizyty, jako dane, które warto pobrać od pacjenta, ale te które nie są wymagane w trakcie zapisu?
Jak skonfigurować dane, które mają być wymagane przez system w trakcie rejestracji pacjenta?
Jak uniemożliwić pacjentowi zapis na bieżący dzień?
Możliwość dodawania limitów ilościowych
Ustawienie limitów godzinowych na konkretną usługę
W jaki sposób system weryfikuje wiek przyjmowanych pacjentów podczas dodawania rezerwacji?
Wyniki badań – informowanie pacjentów, że ich wyniki badań są gotowe do odebrania
Model zapisu pacjenta z Kanałami Komunikacji
Jak uruchomić moduł zapisu z kanałami
Model zapisu z Kanałami Komunikacji
W jaki sposób przebiega proces rezerwacji pacjenta w module zapisu z kanałami?
Przypisywanie odpowiedniego kanału komunikacji do usługi
Możliwość wyboru odpowiednich kanałów komunikacji, w ramach których realizowane są wizyty w danej placówce medycznej
Model zapisu z Płatnikami
Model zapisu z Płatnikami
Jak stworzyć i dodać płatników do kontrahenta?
Przypisanie płatnika do usługi
W jaki sposób uruchomić model dodawania wizyt ze względu na wybór konkretnego płatnika?
W jaki sposób przebiega proces rezerwacji pacjenta w module zapisu z płatnikami?
Model zapisu z Pokojami
Przypisanie odpowiedniego pokoju do usługi
W jaki sposób przebiega rezerwacja pacjenta z uwzględnieniem odpowiedniego pokoju?
W jaki sposób uruchomić moduł zapisu z pokojami?
Czy można zmienić przy danej rezerwacji odpowiedni pokój/gabinet?
Jak wydrukować listę wizyt zrealizowanych w danym pokoju w wybranym dniu?
Model zapisu z Numerem Zgłoszenia
W jaki sposób uruchomić model dodawania wizyt z uwzględnieniem numeru zgłoszenia
W jaki sposób wpisać odpowiedni numer zgłoszenia do konkretnej rezerwacji
Model zapisu z Rezerwacjami
W jaki sposób uruchomić model zapisu z rezerwacjami
W jaki sposób działa model zapisu z rezerwacjami?