proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

Konfiguracja Click to Call #

Aby rozpocząć korzystanie w opcji Click to Call, w pierwszej kolejności należy założyć konto w serwisie Supervoip.pl – operatora telefonii internetowej. 

Rejestracji należy dokonać pod linkiem:
➡️Link do rejestracji w SuperVOIP

Założenie konta przebiega w pięciu prostych krokach.
1️⃣ Wybierz usługę – numer kierunkowy, opcja: konto zwykłe, konto złote (dodatkowa cena za aktywację numeru)
2️⃣ Wybór numeru – zaznacz checkbox, przy wybranym numerze
3️⃣ Dane osobowe – wypełnij dane osobowe, wprowadź kod SMS, otrzymany w wiadomości
4️⃣ Zatwierdź regulamin
5️⃣ Potwierdzenie

Konto z numerem zagranicznym wymaga dodatkowo wyboru kraju na liście, numeru kierunkowego oraz regionu.

Jeżeli posiadasz numer i chcesz go przenieść do operatora sieci SuperVoip.pl, postępuj wg poniższej instrukcji.

Przeniesienie numeru do sieci SuperVoip.pl wymaga:
1️⃣ podania numeru (listy numerów lub zakresu), który chcesz przenieść
2️⃣ wybrania operatora, do którego przenosisz numer
3️⃣ wyboru trybu rozliczenia
4️⃣ tryb przeniesienia numeru

Po założeniu i weryfikacji konta należy wykupić usługę SuperVoip Api. Następnie skonfigurować funkcję Click to Call w systemie. Aby to zrobić zaloguj się na swoje konto na stronie: https://panel.supervoip.pl/, a następnie w zakładce “Moje konto” dodaj usługę globalną wybierając ją z listy.

Dane potrzebne do skonfigurowania usługi Click to Call w systemie to:

➡️ Login i hasło do konta SuperVoip,
➡️ Numer Konta SIP – widoczny w zakładce Moje konto w tabelce “Nazwa usługi/konfiguracja”
➡️ Klucz API – dostępny po kliknięciu w SuperVoIP API w tabelce “Usługi globalne”
➡️ Numer wyświetlany w SuperVoip – numer telefonu, który będzie wyświetlany na ekranie telefonu pacjenta. Numer ustalasz podczas zakładania konta w SuperVoip.

Aby skonfigurować opcję Click to Call w systemie Proassist wybierz PLACÓWKI z bocznego menu, a następnie kliknij górną zakładkę KONTRAHENCI. Kliknij ikonkę edycji przy kontrahencie.

W panelu edycji przesuń suwak w dół do sekcji “Konfiguracja Click2Call”. Wypełnij pola wyżej wymienionymi danymi. Zatwierdź zmiany klikając ZAPISZ.

Sprawdź inne artykuły: