proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

Jak stworzyć szablon wizyty lub poszczególnej jej sekcji? #

Szablony wizyt oraz poszczególnych jej sekcji to świetne usprawnienie w procesie przeprowadzania wizyty. Jest to zdecydowanie oszczędność czasu.
Raz uzupełniony szablon może zostać wykorzystany podczas dowolnej wizyty. Dzięki szablonom, w przypadku często powtarzających się opisów przebiegu wizyty (np. rozpoznania, zalecenia, badania itp.) użytkownik nie musi za każdym razem wprowadzać w wizytach tych samych danych dotyczących np. powtarzających się chorób u kolejnych pacjentów (np. grypy, przeziębienia, zapalenia oskrzeli) – wybierając określony szablon, dane dotyczące opisu wizyty zostaną uzupełnione automatycznie na podstawie informacji zapisanych w szablonie. Po wczytaniu szablonu użytkownik może edytować poszczególne dane w wizycie lub wczytać inny szablon. 

Szablon poszczególnej sekcji wizyty #

Istnieje możliwość wstawienia szablonu poszczególnych elementów wizyty/sekcji wizyty. Aby utworzyć nowy szablon poszczególnej sekcji wizyty w tym celu w oknie przeprowadzania wizyty uzupełnij treść w odpowiednim polu. Po wpisaniu treści kliknij w zieloną zakładkę pod odpowiednią sekcją, którą chcesz zapisać

W kolejnym kroku określ nazwę szablonu, a następnie kliknij w opcje Zapisz Szablon.

Szablon całej wizyty #

Aby zapisać szablon całej wizyty, uzupełnij odpowiednie treści w oknie przeprowadzania wizyty, a następnie kliknij w zieloną zakładkę ZAPISZ SZABLON CAŁE J WIZYTY, która znajduje się tuż obok sekcji zakończenia wizyty.

W kolejnym kroku określ nazwę szablonu, a następnie kliknij w opcje Zapisz Szablon.

W jaki sposób korzystać z wcześniej utworzonego szablonu wizyty? #

Wczytanie szablonu polega na wyborze określonego szablonu w widoku wizyty, w zakładce Użyj szablonu wizyty. Zakładka ta znajduje się tuż nad wywiadem lekarskim.

Po kliknięciu w tę zakładkę w nowym oknie dokonaj wyboru odpowiedniego szablonu, który chcesz użyć do danej wizyty poprzez kliknięcie KOPIUJ DANE DO EDM przy odpowiednim szablonie.
Możesz też zaznaczyć kilka szablonów – klikając w checkboxy przy ich nazwach, a następnie kliknąć w zieloną zakładkę KOPIUJ ZAZNACZONE POZYCJE.

Jeżeli przed użyciem szablonu miałeś wprowadzone dane w oknie przeprowadzania wizyty, system doda dodatkowo informacje z szablonu. Nie tracisz żadnych informacji wpisanych wcześniej. Po użyciu szablonu możesz również modyfikować treści.

Sprawdź inne artykuły: