proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

W jaki sposób włączyć możliwość pozyskiwania opinii od pacjenta? #

W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, z górnego menu w zakładkę KONTRAHENCI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnym kontrahencie.

W panelu bocznym wysuwanym zaznaczać jedną z dwóch opcji, lub dwie:
➡️ Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu z dokumentacją medyczną
➡️ Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu po zakończeniu wizyty (wizyta rozliczona)

W pierwszym przypadku pacjent otrzyma maila z linkiem do wystawienia opinii wraz z przesłaną dokumentacją medyczną przez lekarza.

Jeżeli natomiast chcesz, aby pacjent otrzymał maila z możliwością wystawienia opinii w przypadku zrealizowania i opłacenia wizyty, zaznacz drugą opcję.

Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu wraz z przesłaną dokumentacją medyczną:

Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu po zakończeniu wizyty:

Po kliknięciu w link pojawi się możliwość wystawienia odpowiedniej ilości gwiazdek w raz z komentarzem.

Sprawdź inne artykuły: