proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 14 lutego, 2024

Czy można zmienić przy danej rezerwacji odpowiedni pokój/gabinet? #

Tak, w oknie dodawania wizyty należy kliknąć w selekt Pokój. Rozwinie się lista z wszystkimi pokojami utworzonymi dla danej placówki. Wystarczy wybrać odpowiedni, w którym ma być realizowana dana usługa.

Nazwy pokoi są przedstawione w odpowiednich kolorach w zależności od zajętości pokoju: 
– zielony: pokój przypisany do danej usługi, dostępny w wyznaczonym terminie
– czerwony: pokój przypisany do danej usługi, niedostępny w wyznaczonym terminie
– różowy: pokój nieprzypisany do danej usługi, niedostępny w wyznaczonym terminie
– czarny: pokój nieprzypisany do danej usługi, dostępny w wyznaczonym terminie

Dzięki temu sprawnie dokonujesz rezerwacji pacjenta. Unikniesz sytuacji w której zapiszesz pacjenta do gabinetu/pokoju, który jest już zajęty w tym czasie.

Sprawdź inne artykuły: