proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

Przypisywanie odpowiedniego kanału komunikacji do usługi #

Aby przypisać odpowiedni kanał komunikacji do usługi kliknij z bocznego menu w zakładkę USŁUGI -> ikona “V” w kolumnie specjaliści -> ikona edycji przy konkretnym specjaliście.

W panelu bocznym wysuwanym, przejdź do sekcji kanał komunikacji i określ w jakiej formie może być przeprowadzona dana usługa. Możesz wybrać kilka kanałów komunikacji do jednej usługi, czyli jeżeli np. konsultacja może być realizowana stacjonarnie lub telefonicznie, wybierz 2 kanały komunikacji.
Dodatkowo możesz ustawić do wszystkich specjalistów, którzy wykonują tę usługę poprzez kliknięcie w zakładkę Ustaw kanały komunikacji u wszystkich.

Sprawdź inne artykuły: