proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

Wyniki badań – informowanie pacjentów, że ich wyniki badań są gotowe do odebrania #

Z systemem Proassist nie musisz ręcznie wysyłać wiadomości SMS do pacjentów, których chcesz poinformować, że wyniki są już gotowe do odebrania.
System może zrobić to za Ciebie i wysyłać automatycznie wiadomości SMS do pacjentów, którzy mają być poinformowani o tym fakcie.

Uruchomienie modułu automatycznej wysyłki wiadomości SMS do pacjentów z informacją o wynikach #

By skorzystać z tej funkcjonalności należy uruchomić odpowiedni moduł. W tym celu kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI , a następnie ikona edycji przy odpowiedniej placówce.

W panelu bocznym wysuwanym zaznacz checkbox Wysyłaj SMS do klienta z informacją o wynikach.

Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.

Kiedy system wysyła wiadomość do pacjenta z informacją o wynikach? #

Aby system wysłał wiadomość do pacjenta z informacją o wynikach, wystarczy jedno kliknięcie – w systemie lub aplikacji należy zaznaczyć odpowiedni checkbox.

a) bezpośrednio w systemie: kliknij w edycję wizyty (albo z poziomu zakładki kalendarz albo z poziomu zakładki wizyty) → w punkcie 5 Wyniki zaznacz TAK, a następnie zapisz informacje poprzez kliknięcie w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.

b) z poziomu aplikacji mobilnej:  należy wybrać konkretną wizytę z kalendarza, a następnie, w oknie edycji wizyty, na samym dole, w sekcji WYNIKI, zaznaczyć TAK
📚Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj ➡️ https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/wyniki-badan/

Informacje dla pacjenta: to okno, które będzie widoczne tylko dla użytkownika systemu. Pacjent nie otrzyma tej treści w wiadomości SMS. To informacje dodatkowe, gdyby pacjent zadzwonił na rejestrację i chciał dopytać o szczegóły. Np. wyniki cytologii wyszły źle i pacjent powinien umówić się na wizytę. Pacjent otrzymuje wiadomość SMS (automatycznie – treść nie jest do zmiany):

Gdzie jest widoczna notatka do wyników badań #

Informacja, którą wprowadzisz podczas oznaczenia, że pacjent ma już wyniki gotowe do odebrania będzie widoczna przy danej rezerwacji pacjenta.
Z poziomu kalendarza kliknij w daną wizytę → w oknie informacyjnym do wizyty wybierz ikonę mikroskopu “Wyniki”

W panelu bocznym wysuwanym pojawi się informacja na temat daty i godziny wizyty, podczas której było wykonywane badanie, a poniżej notatka do wyników, która nie jest widoczna dla pacjenta, tylko i wyłącznie dla użytkownika systemie.

Sprawdź inne artykuły: