proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

Wprowadzenie #

System Proassist pozwala na pobieranie płatności online od pacjentów w pełnej kwocie za usługę lub tylko jej część, tzw. zadatek za usługę. Dodatkowo istnieje podział płatności online na wymagane oraz możliwe.
Sam decydujesz:
➡️czy chcesz nałożyć na pacjencie obowiązek płatności online, czy dać mu jedynie możliwość i wybór odpowiedniej dla niego formy płatności
➡️za jakie usługi pacjent może/musi opłacić online i w jakiej konkretnie kwocie (pełna wartość usługi czy jedynie zadatek)
➡️jacy specjaliści chcą przyjmować płatności online za konkretne usługi

Jak to działa? #

Podczas rejestracji on-line pacjent musi opłacić wizytę z góry w określonej przez Ciebie kwocie. Bez dokonania płatności nie ukończy procesu rezerwacji wizyty.
W przypadku rejestracji telefonicznej lub stacjonarnej – pacjent w momencie umówienia wizyty otrzymuje na wskazany adres e-mail link do płatności. Pacjent ma czas do północy w dniu rezerwacji na dokonanie opłaty. Jeżeli nie opłaci wizyty – wizyta jest odwołana przez system automatycznie.

Zalety płatności online #

  • szybki wgląd w płatności: bez potrzeby logowania się do banku i sprawdzania danych przelewu. Wszystkie informacje dotyczące opłat wykazane są w kalendarzu.
  • gwarancja pojawienia się pacjenta na wizycie: pacjenci przychodzą na wizytę, a Ty unikasz strat finansowych.
  • obsługa pacjenta całkowicie zdalna: od procesu zapisu, po przyjmowanie płatności oraz realizowanie wizyty.
  • płatności online dopasowane do Twoich potrzeb – sam decydujesz, która usługa ma obowiązek zapłaty i w jakiej kwocie.

Co należy zrobić, aby uruchomić płatności online? #

By poprawnie uruchomić płatności online należy:
➡️dokonać rejestracji w Systemie Płatności Online AutoPay.
➡️uruchomić moduł płatności online w systemie Proassist
➡️włączyć płatności online do konkretnych usług

Sprawdź inne artykuły: