proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 13 grudnia, 2023

W jaki sposób dokonać wpisu do właściwej księgi przyjęć? #

Wpisy odbywają się automatycznie w zależności, którą zakładkę specjalista uzupełni w oknie przeprowadzania wizyty w sekcji badanie.

Badanie ➡️ księga główna przyjęć
Badanie obrazowe ➡️ księga pracowni diagnostycznej
Zabieg ➡️ księga zabiegowa
Rehabilitacja ➡️ księga zabiegów leczniczych
Szczepienia ➡️ księga szczepień

Na dole okna przeprowadzania wizyty, w sekcji Zaawansowane opcje księgi przyjęć zaznaczy się odpowiednia księga w zależności, którą zakładkę uzupełni specjalista w sekcji badanie.

a) W przypadku księgi pracowni diagnostycznej specjalista dodatkowo może uzupełnić:

  • kod resortowy komórki organizacyjnej zlecającej badanie
  • Oznaczenie lekarza zlecającego badanie → defaultowo wpisane jest imię i nazwisko lekarza wykonującego badanie

b) W przypadku księgi zabiegów specjalista dodatkowo może uzupełnić:

  • Oznaczenie lekarza zlecającego zabieg → defaultowo wpisane jest imię i nazwisko lekarza wykonującego zabieg

c) W przypadku księgi zabiegów leczniczych specjalista dodatkowo może uzupełnić:

  • Oznaczenie lekarza zlecającego zabieg leczniczy

d) W przypadku księgi szczepień specjalista dodatkowo może uzupełnić:

  • Oznaczenie lekarza zlecającego szczepienie → defaultowo wpisane jest imię i nazwisko lekarza wykonującego szczepienie

W jaki sposób wygenerować odpowiednią księgę? #

Jeżeli chcesz dokonać wydruku zapisów wizyt w ramach odpowiedniej księgi przyjęć w tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę WIZYTYKSIĘGA GŁÓWNA PRZYJĘĆODPOWIEDNIA NAZWA KSIĘGI

Wygenerowany zostanie plik pdf, który można zapisać lub wydrukować.

Oznaczenia kolumn w wygenerowanych księgach przyjęć #

a) księga główna przyjęć:

  1. Miejsce udzielania świadczenia – dane placówki podczas jej dodawania lub dane poradni wpisane podczas jej dodawania, lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – informacje o tej placówce wprowadzane podczas tworzenia tej placówki
  2. Kod resortowy – wpisywany przy tworzeniu poradni, lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – kod resortowy wpisywany podczas tworzenia tej placówki.
  3. Data wizyty – wprowadzana do systemu podczas zapisu pacjenta na wizytę
  4. Pacjent – dane pacjenta wprowadzane do systemu przy pierwszej wizycie rejestrowanej w systemie
  5. Osoba udzielająca świadczenia – lekarz przypisany do konkretnej poradni – pobierane z podpisu lekarza wpisywanego podczas dodawania specjalisty.
  6. Rodzaj świadczenia – procedura ICD-9, lub – jeśli nie została ona dodana – informacje wpisywane podczas przeprowadzania wizyty w sekcji „Badanie”
  7. ICD-10 – rozpoznanie wyszukiwanie wyszukiwane z listy podczas przeprowadzania wizyty (w księdze widnieje sam numer)
  8. Osoba dokonująca wpisu – osoba przyjmująca opłatę za wizytę, lub zmieniła status wizyty na „w poczekalni” albo, w ostatniej kolejności ta, która wypełniała dokumentację medyczną.

b) księga pracowni diagnostycznej:

  1. Miejsce udzielania świadczenia – dane poradni wpisane podczas jej dodawania lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – informacje o tej placówce wprowadzane podczas tworzenia tej placówki
  2. Kod resortowy – wpisywany przy tworzeniu poradni , lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – kod resortowy wpisywany podczas tworzenia tej placówki.
  3. Data wizyty – wprowadzana do systemu podczas zapisu pacjenta na wizytę
  4. Pacjent – dane pacjenta wprowadzane do systemu przy pierwszej wizycie rejestrowanej w systemie
  5. Osoba udzielająca świadczenia – lekarz przypisany do konkretnej poradni – lekarz przypisany do konkretnej poradni – pobierane z podpisu lekarza wpisywanego podczas dodawania specjalisty
  6. Rodzaj badania – procedura wykonywana podczas wizyty – ICD-9 wyszukiwane z listy (w księdze widnieje sam numer), lub – jeśli nie została ona dodana – informacje wpisywane podczas przeprowadzania wizyty w sekcji „Badanie obrazowe”
  7. Oznaczenie lekarza zlecającego badania – lekarz wpisany podczas przeprowadzania wizyty w sekcji zaawansowane opcje księgi przyjęć po zaznaczeniu checkboxa „księga zabiegów”
  8. Osoba dokonująca wpisu – osoba przyjmująca opłatę za wizytę, lub zmieniła status wizyty na „w poczekalni” albo, w ostatniej kolejności ta, która wypełniała dokumentację medyczną.

c) księga gabinetu zabiegowego:

  1. Miejsce udzielania świadczenia – dane poradni wpisane podczas jej dodawania , lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – informacje o tej placówce wprowadzane podczas tworzenia tej placówki
  2. Kod resortowy – wpisywany przy tworzeniu poradni , lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – kod resortowy wpisywany podczas tworzenia tej placówki
  3. Data wizyty – wprowadzana do systemu podczas zapisu pacjenta na wizytę
  4. Pacjent – dane pacjenta wprowadzane do systemu przy pierwszej wizycie rejestrowanej w systemie
  5. Osoba udzielająca świadczenia – lekarz przypisany do konkretnej poradni – pobierane z podpisu lekarza wpisywanego podczas dodawania specjalisty
  6. Rodzaj zabiegu – procedura wykonywana podczas wizyty – ICD-9 wyszukiwane z listy (w księdze widnieje sam numer), lub – jeśli nie została ona dodana – informacje wpisywane podczas przeprowadzania wizyty w sekcji „Rodzaj zabiegu”.
  7. Oznaczenie lekarza zlecającego badanie – lekarz wpisany podczas przeprowadzania wizyty w sekcji zaawansowane opcje księgi przyjęć po zaznaczeniu checkboxa „księga zabiegów”
  8. Osoba dokonująca wpisu – osoba przyjmująca opłatę za wizytę, lub zmieniła status wizyty na „w poczekalni” albo, w ostatniej kolejności ta, która wypełniała dokumentację medyczną.

d) księga zabiegów leczniczych:

  1. Miejsce udzielania świadczenia – dane poradni wpisane podczas jej dodawania , lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – informacje o tej placówce wprowadzane podczas tworzenia tej placówki
  2. Kod resortowy – wpisywany przy tworzeniu poradni , lub – jeśli w danej placówce nie ma poradni – kod resortowy wpisywany podczas tworzenia tej placówki
  3. Data wizyty – wprowadzana do systemu podczas zapisu pacjenta na wizytę
  4. Pacjent – dane pacjenta wprowadzane do systemu przy pierwszej wizycie rejestrowanej w systemie
  5. Osoba udzielająca świadczenia – lekarz przypisany do konkretnej poradni – pobierane z podpisu lekarza wpisywanego podczas dodawania specjalisty
  6. Rodzaj zabiegu – procedura wykonywana podczas wizyty – ICD-9wyszukiwane z listy (w księdze widnieje sam numer), lub – jeśli nie została ona dodana – informacje wpisywane podczas przeprowadzania wizyty w sekcji „Rehabilitacja”
  7. Oznaczenie lekarza zlecającego badanie – lekarz wpisany podczas przeprowadzania wizyty w sekcji zaawansowane opcje księgi przyjęć po zaznaczeniu checkboxa „księga zabiegów leczniczych”
  8. Osoba dokonująca wpisu – osoba przyjmująca opłatę za wizytę, lub zmieniła status wizyty na „w poczekalni” albo, w ostatniej kolejności ta, która wypełniała dokumentację medyczną.
Sprawdź inne artykuły: