Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 6 września, 2024

W jaki sposób filtrować wizyty po jej statusie np. wizyty odwołane, wizyty niepotwierdzone itp.? #

Filtrowanie wizyt ułatwia ich wyszukiwanie w systemie oraz wgląd w konkretną grupę wizyt. Filtrować wizyty możesz w 2 miejscach w systemie:
– w kalendarzu
– w zakładce wizyty

Jeżeli chcesz włączyć filtry w zakładce wizyty, w tym celu przejdź do zakładki WIZYTY z bocznego menu, a następnie wybierz zakładkę FILTRY. Z listy rozwijanej wybierz odpowiedni status wizyty, a następnie SZUKAJ.

Dodatkowo możesz ograniczyć filtrowanie do odpowiednich danych wprowadzając je do wyszukiwarki, np. jeśli chcesz sprawdzić tylko wizyty odwołane konkretnego pacjenta. Jeżeli chcesz wyfiltrować odpowiednie wizyty w danym przedziale czasowym – określ daty w wyszukiwarce.

Jeśli natomiast chcesz włączyć filtrowanie w zakładce KALENDARZ, kliknij nad siatką kalendarzową w biały przycisk FILTRY i zaznacz odpowiedni checkbox przy danym statusie, w zależności od tego, które wizyty chcesz zobaczyć: potwierdzone, niepotwierdzone, odwołane, w poczekalni, zarezerwowane, zrealizowane, rozliczone, częściowo rozliczone, nierozliczone. Po dokonaniu odpowiedniego wyboru kliknij w zakładkę SZUKAJ.