proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 11 lipca, 2024

Zapis wizyty na bardziej odległy termin #

1️⃣Aby zapisać pacjenta na najbliższy wolny termin, z pozycji kalendarza kliknij DODAJ WIZYTĘ+ w prawym górnym rogu.

2️⃣W panelu bocznym wysuwanym możesz wybierz specjalistę do którego chce się zapisać pacjent lub pozostaw selekt pusty – jeśli pacjent nie ma preferencji względem specjalisty.

3️⃣W punkcie 1 wybierz odpowiednią usługę, na podstawie której system automatycznie wyznaczy odpowiedni wolny termin.

Jeżeli dokonałeś wcześniej wyboru specjalisty z listy – system wyszuka wolnych terminów dostępnych u tej konkretnie osoby z uwzględnieniem czasu trwania danej usługi. Jeśli natomiast nie dokonałeś wyboru specjalisty – system wyszuka dostępnych terminów pośród wszystkich specjalistów, którzy przyjmują w ramach danej palcówki i wykonują daną usługę. Oczywiście z uwzględnieniem jej czasu trwania.

4️⃣W punkcie drugim wybierz zakładkę WOLNE TERMINY. W sekcji data określ termin od którego system ma wyświetlić dostępne terminy. Możesz również określić godzinę, tzn. jeśli pacjent ma preferencję, że na wizytę może najwcześniej przyjść po godzinie 16:00, uzupełnij również sekcję godzina o odpowiednie informacje. Dzięki temu system przedstawi terminy od wyznaczonej daty oraz z uwzględnieniem godzin proponowanej wizyty.
Po określeniu odpowiednich parametrów kliknij w zakładkę POKAŻ, aby system mógł wyświetlić dostępne terminy.

5️⃣Obok konkretnego terminu, który odpowiada pacjentowi kliknij w zakładkę WYBIERZ.

6️⃣Wyszukaj odpowiedniej karty pacjenta, wpisując jego dane, a następnie klikając Enter. Jeśli osoba widnieje już w systemie, program podpowie Ci jej dane i po kliknięciu wypełni pola informacjami z karty pacjenta.

💡Pacjentów najlepiej wyszukiwać w bazie po nr PESEL lub nr telefonu.
Pesel to indywidualny nr pacjenta, dzięki temu unikniesz zdublowanych kart.
Dlaczego warto wpisywać numer PESEL lub nr telefonu w wyszukiwarkę?
Jeśli nie będzie pacjenta w bazie i klikniesz Dodaj pacjenta, system wprowadzi ten numer we właściwe okno w karcie pacjenta, bez konieczności ponownego wpisywania.
Pamiętaj, aby po wprowadzeniu danych w wyszukiwarkę kliknąć ENTER.

Następnie, jeśli chcesz, uzupełnij pola w sekcji „Powiadomienia”.

Dla lekarza: powiadomienie pokaże się w polu z informacjami dotyczącymi wizyty po najechaniu kursorem myszy na wizytę w kalendarzu. (np. pacjent spóźni się 5 minut)
Dla pacjenta: wiadomość ta zostanie wysłana do pacjenta wraz z wiadomością SMS z przypomnieniem o wizycie. (np. proszę zabrać wyniki badań).

Na koniec zatwierdź rezerwację klikając w przycisk ZAPISZ WIZYTĘ.

Sprawdź inne artykuły: