proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 23 lipca, 2024

W jaki sposób zmienić status wizyty? #

Jeżeli chcesz zmienić status wizyty w tym celu wyszukaj odpowiedniej wizyty. Możesz to zrobić na 2 sposoby.

1 sposób bezpośrednio z zakładki KALENDARZ

Jeśli chcesz zmienić status wizyty z widoku kalendarza, w tym celu kliknij w daną rezerwację, której chcesz zmienić status. W kolejnym kroku w oknie informacyjnym do wizyty kliknij w ikonę „Zmień status”.

Następnie wybierz odpowiedni status.

Statusy zaznaczone w kolorze zielonym -> konkretna wizyta posiada te statusy włączone.

System wyświetli dodatkowy komunikat z zapytaniem czy na pewno chcesz zmienić status? – kliknij w OK, aby dokonać zmiany.

W ten sposób system dokona zmiany statusu wizyty, aktualizując informacje przy rezerwacji – oznaczenie aktualnych statusów w kolorze zielonym.


W systemie Proassist wyróżniamy 2 kategorie statusów.
Pierwsza kategoria:
– wizyta niepotwierdzona
– wizyta potwierdzona
– wizyta odwołana

Druga kategoria:
– wizyta zarezerwowana
– wizyta w poczekalni
– wizyta zrealizowana

W obrębie jednej kategorii może być zaznaczony jeden status. Wizyta może mieć dwa statusy z dwóch różnych kategorii ( z każdej po jednym).

2 sposób bezpośrednio z zakładki WIZYTY

Jeżeli chcesz zmienić status wizyty bezpośrednio w zakładce WIZYTY w tym celu wyszukaj odpowiedniej wizyty, wpisując dane pacjenta w sekcje Wyszukaj wizytę dla. By system wyświetlił odpowiednie wizyty, kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.
W kolejnym kroku kliknij w ikonę edycji przy tej rezerwacji.

W panelu bocznym wysuwanym – w oknie Edytuj wizytę, pod danymi osobowymi pacjenta kliknij w odpowiedni status jaki chcesz przypisać danej wizycie. Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.

W systemie Proassist wyróżniamy 2 kategorie statusów.
Pierwsza kategoria:
– wizyta niepotwierdzona
– wizyta potwierdzona
– wizyta odwołana

Druga kategoria:
– wizyta zarezerwowana
– wizyta w poczekalni
– wizyta zrealizowana

W obrębie jednej kategorii może być zaznaczony jeden status. Wizyta może mieć dwa statusy z dwóch różnych kategorii ( z każdej po jednym).

Sprawdź inne artykuły: