proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 11 lipca, 2024

W jaki sposób sprawdzić nazwisko pacjenta dzwoniącego do gabinetu oraz informację na jaką usługę jest umówiony? #

Jeżeli dzwoni do Ciebie pacjent i chcesz od razu po nr telefonu zlokalizować jego kartę wraz z informacją na jaką usługę jest zapisany, w tym celu z bocznego menu przejdź do zakładki WIZYTY. W kolejnym kroku skorzystaj z wyszukiwarki wprowadzając odpowiednie dane pacjenta – w tym przypadku nr telefonu. Po wpisaniu danych zatwierdź wyszukiwanie poprzez kliknięcie w zakładkę SZUKAJ.

System wyświetli rezerwacje pacjenta, zarówno te które się odbyły, jak i te zaplanowane na przyszłość. Możesz również filtrować wizyty na podstawie daty, tj. wyszukać rezerwacji umówionych od np. 11.07.2024. Dzięki temu zostanie przedstawiona lista tylko zaplanowanych rezerwacji od danego terminu wraz z dodatkowymi informacjami, w tym przypadku istotna usługa na jaką pacjent jest umówiony.

To co wyświetla się w tabeli wizyt -> informacje dodatkowe do danej rezerwacji zależy od danego użytkownika i jego ustawień. Dzięki temu od razu możesz mieć podgląd do kwoty jaką pacjent opłacił za daną wizytę, informację jaka procedura była realizowana podczas wizyty czy informacja na jaką usługę jest pacjent zapisany i wiele innych. 🙂

📚W jaki sposób spersonalizować tabelę wizyt?
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/personalizacja-tabeli-wizyt/

Zakładka wizyty pozwala dodatkowo na:

  • chatowanie z pacjentami za pomocą ikony chatu
  • wejście w okno przeprowadzania wizyty (z roli specjalisty oraz administratora)
  • edycję danych osobowych w karcie pacjenta
  • zarządzanie rezerwacją: zmiana terminu wizyty, dodanie notatki do rezerwacji
  • odwołanie wizyty
Sprawdź inne artykuły: