proassist_logo-1.png

Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 11 lipca, 2024

W jaki sposób sprawdzić na kiedy pacjent jest umówiony? #

Jeżeli chcesz sprawdzić na kiedy jest umówiony pacjent, wszystko zależy od danej sytuacji:


1. Pacjent dzwoni do placówki i pyta na kiedy ma zaplanowaną wizytę. #

W takim przypadku najlepiej przejdź do zakładki WIZYTY z bocznego menu, a następnie skorzystaj z wyszukiwarki wprowadzając odpowiednie dane pacjenta. Po wpisaniu danych zatwierdź wyszukiwanie poprzez kliknięcie w zakładkę SZUKAJ.

🕵🏼Rekomendujemy wyszukiwanie pacjentów po unikalnym numerze, jakim jest nr pesel. Dzięki temu system wyświetli listę konkretnej osoby. Numer telefonu często przypisywany jest do wielu osób z rodziny.

System wyświetli rezerwacje pacjenta, zarówno te które się odbyły, jak i te zaplanowane na przyszłość. Możesz również filtrować wizyty na podstawie daty, tj. wyszukać rezerwacji umówionych od np. 11.07.2024. Dzięki temu zostanie przedstawiona lista tylko zaplanowanych rezerwacji od danego terminu.

To co wyświetla się w tabeli wizyt -> informacje dodatkowe do danej rezerwacji zależy od danego użytkownika i jego ustawień. Dzięki temu od razu możesz mieć podgląd do kwoty jaką pacjent opłacił za daną wizytę, informację jaka procedura była realizowana podczas wizyty czy informacja na jaką usługę jest pacjent zapisany i wiele innych. 🙂

📚W jaki sposób spersonalizować tabelę wizyt?
Więcej na ten temat znajdziesz tutaj: https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/personalizacja-tabeli-wizyt/

2. Pacjent jest w placówce – realizuje aktualnie wizytę i chce się upewnić na kiedy ma umówioną kolejną rezerwację. #

Gdy pacjent aktualnie przebywa w placówce, finalizuje wizytę i chce się upewnić czy ma umówioną kolejną rezerwację – w takim przypadku najlepiej skorzystać z infografiki REZERWACJE, która znajduje się w oknie informacyjnym do wizyty. W panelu bocznym wysuwanym wyświetlona zostanie lista wszystkich wizyt pacjenta:
– wizyty odwołane
– wizyty zrealizowane
– wizyty zaplanowane na przyszłość
oczywiście wraz z informacją o opłaconej kwocie za poprzednie wizyty, a także z możliwością zarządzania zaplanowanymi rezerwacjami (zmiana terminu lub odwołanie).

Sprawdź inne artykuły: