Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 23 lipca, 2024

W jaki sposób przywrócić wizytę odwołaną? #

Jeżeli chcesz przywrócić wizytę odwołaną jako wizytę aktywną w tym celu wyszukaj odpowiedniej wizyty. Możesz to zrobić na 2 sposoby.


1 sposób bezpośrednio z zakładki KALENDARZ

Jeżeli wiesz na jaki termin był umówiony dany pacjent, możesz wyszukać go za pomocą filtrów bezpośrednio z kalendarza. W tym celu nad kalendarzem kliknij w opcję FILTRY. Na liście wszystkich statusów, wybierz Wizyty odwołane. Następnie kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.

W ten sposób system wyświetli wszystkie wizyty odwołane w tym dniu.
Kliknij w daną rezerwację, której chcesz zmienić status z wizyty odwołanej na wizytę aktywną. W kolejnym kroku w oknie informacyjnym do wizyty kliknij w ikonę „Zmień status”.

Następnie wybierz status Potwierdzona.

Statusy zaznaczone w kolorze zielonym -> konkretna wizyta posiada te statusy włączone.

System wyświetli dodatkowy komunikat z zapytaniem czy na pewno chcesz zmienić status? – kliknij w OK, aby dokonać zmiany.

W ten sposób wizyta odwołana, zostanie zmieniona na wizytę ze statusem aktywnym – potwierdzonym.

💡Pamiętaj, aby zmienić filtr wyświetlania. Kliknij w Filtry -> odznacz wszystkie filtry, a następnie kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.

W systemie Proassist wyróżniamy 2 kategorie statusów.
Pierwsza kategoria:
– wizyta niepotwierdzona
– wizyta potwierdzona
– wizyta odwołana

Druga kategoria:
– wizyta zarezerwowana
– wizyta w poczekalni
– wizyta zrealizowana

W obrębie jednej kategorii może być zaznaczony jeden status. Wizyta może mieć dwa statusy z dwóch różnych kategorii ( z każdej po jednym).

2 sposób bezpośrednio z zakładki WIZYTY

By wyszukać odpowiedniej rezerwacji, wybierz z bocznego menu zakładkę WIZYTY. Wyszukaj odpowiedniej wizyty, wpisując dane pacjenta w sekcje Wyszukaj wizytę dla. By system wyświetlił odpowiednie wizyty, kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.
W kolejnym kroku kliknij w zakładkę FILTRY, a następnie z listy wybierz status wizyty odwołane. Zatwierdź zakładką SZUKAJ.

System wyświetli wizyty odwołane dla wyszukanego pacjenta. Aby przywrócić wizytę odwołaną, kliknij w ikonę edycji przy tej rezerwacji.

W panelu bocznym wysuwanym – w oknie Edytuj wizytę, pod danymi osobowymi pacjenta kliknij w opcję Wizyta potwierdzona lub Wizyta nie potwierdzona. Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.

💡Pamiętaj, aby zmienić filtr wyświetlania. Kliknij w Filtry -> odznacz wszystkie filtry, a następnie kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.

W systemie Proassist wyróżniamy 2 kategorie statusów.
Pierwsza kategoria:
– wizyta niepotwierdzona
– wizyta potwierdzona
– wizyta odwołana

Druga kategoria:
– wizyta zarezerwowana
– wizyta w poczekalni
– wizyta zrealizowana

W obrębie jednej kategorii może być zaznaczony jeden status. Wizyta może mieć dwa statusy z dwóch różnych kategorii ( z każdej po jednym).