Personalizacja tabeli wizyt #
Od teraz użytkownik systemu może zarządzać informacjami wyświetlanymi w tabeli wizyt w zakładce WIZYTY. Skonfiguruj własną tabelę i zdecyduj, które informacje o rezerwacji są istotne dla danego użytkownika systemu.
Konfiguracji można dokonać na dwa sposoby:
1. Konfiguracja tabeli wizyt z roli dowolnego użytkownika:
Każdy użytkownik może wprowadzić indywidualne zmiany wg własnego uznania.
W tym celu z bocznego menu kliknij w swój avatar (górny, lewy róg z Twoimi danymi). W kolejnym kroku wybierz zakładkę PERSONALIZACJA TABELI WIZYT i zaznacz odpowiednie checkboxy z informacjami, które chcesz aby były wyświetlane w poszczególnych kolumnach tabeli w zakładce WIZYTY. Wprowadzone dane zatwierdź poprzez kliknięcie w zieloną zakładkę ZAPISZ USTAWIENIA.
2. Konfiguracja tabeli wizyt w imieniu danego użytkownika – z roli administratora:
Jako administrator systemu możesz dokonać personalizacji tabeli wizyt za danego użytkownika. W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę UŻYTKOWNICY, w kolejnym kroku wyszukaj odpowiedniej osoby, której chcesz spersonalizować tabelę, kliknij ikonę edycji przy jego danych. W panelu bocznym wysuwanym wybierz zakładkę PERSONALIZACJA i zaznacz odpowiednie checkboxy z informacjami, które chcesz aby były wyświetlane dla tego użytkownika w poszczególnych kolumnach tabeli w zakładce WIZYTY. Wprowadzone dane zatwierdź poprzez kliknięcie w zieloną zakładkę ZAPISZ