To Twoje centrum pomocy i instrukcji obsługi systemu.
Wybierz kategorię, skorzystaj z wyszukiwarki lub przeglądaj najczęściej czytane artykuły, aby szybko znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Updated on 13 grudnia, 2023

Możliwość wyboru odpowiednich kanałów komunikacji, w ramach których realizowane są wizyty w danej placówce medycznej #

Możesz zdefiniować jakie kanały komunikacji są wykorzystywane w Twojej placówce medycznej. W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, z górnego menu wybierz zakładkę KONTRAHENCI, następnie ikona edycji przy konkretnym kontrahencie.

W panelu bocznym wysuwanym zjedź do sekcji Model zapisywania na wizytę, zaznacz checkbox Model zapisu z kanałami, a następnie wybierz z listy odpowiednie kanały, służące do przyjmowania pacjentów.

Dzięki takiej możliwości doboru kanałów komunikacji, ułatwisz proces zapisu pacjenta na wizytę.