W jaki sposób przebiega rezerwacja pacjenta z uwzględnieniem odpowiedniego pokoju? #
Nowy model zapisu pacjenta pozwala na przypisywanie wizyt do odpowiednich pokoi. Każdy użytkownik ma podgląd do informacji w jakim pokoju będzie realizowana dana wizyta. W oknie informacyjnym do wizyty pojawia się informacja na temat pokoju wybranego w trakcie zapisu na wizytę.
Aby wdrożyć do placówki ten model zapisu należy:
- Stworzyć odpowiednie pokoje w placówce
- Przypisać odpowiedni pokój do usługi
- Uruchomić moduł zapisu z pokojami
- W oknie dodawania wizyty wybrać odpowiedni pokój w którym będzie realizowana wizyta
W oknie dodawania wizyty określ specjalistę do którego chcesz umówić pacjenta lub pomiń ten krok i przejdź bezpośrednio do wyboru usługi. Następnie wybierz termin. System automatycznie podpowiada odpowiedni pokój/gabinet w którym będzie realizowana dana wizyta.
Jeżeli w trakcie konfiguracji zostało przypisanych kilka pokoi do jednej usługi, w takim przypadku system zweryfikuje zajętość pokoi i wybierze ten, który jest wolny w danym czasie.
Jeżeli pokój już jest zajęty, podczas nowej rezerwacji na usługę przypisaną do tego pokoju nie zostanie przypisany ten pokój ze względu na to, że nie jest on dostępny w tym czasie.
Użytkownik może dokonać ręcznego wyboru innego pokoju z listy.
Przykład:
– jeżeli usługa może być wykonywana w 2 pokojach: gabinet nr 1, gabinet nr 2. Dnia 02.10 o godz. 14:00 jest zajęty gabinet nr 2, to system w przypadku nowego zapisu pacjenta do innego specjalisty na ten sam termin zaproponuje ten drugi pokój, który jest wolny czyli gabinet nr 1
W kolejnym kroku wyszukaj pacjenta z listy. Jeżeli nie ma pacjenta w bazie – stwórz nową kartę. Aby zakończyć proces zapisu pacjenta na wizytę kliknij w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.