W jaki sposób filtrować wizyty po jej statusie np. wizyty odwołane, wizyty niepotwierdzone itp.? #
Filtrowanie wizyt ułatwia ich wyszukiwanie w systemie oraz wgląd w konkretną grupę wizyt. Filtrować wizyty możesz w 2 miejscach w systemie:
– w kalendarzu
– w zakładce wizyty
Jeżeli chcesz włączyć filtry w zakładce wizyty, w tym celu przejdź do zakładki WIZYTY z bocznego menu, a następnie wybierz zakładkę FILTRY. Z listy rozwijanej wybierz odpowiedni status wizyty, a następnie SZUKAJ.
Dodatkowo możesz ograniczyć filtrowanie do odpowiednich danych wprowadzając je do wyszukiwarki, np. jeśli chcesz sprawdzić tylko wizyty odwołane konkretnego pacjenta. Jeżeli chcesz wyfiltrować odpowiednie wizyty w danym przedziale czasowym – określ daty w wyszukiwarce.
Jeśli natomiast chcesz włączyć filtrowanie w zakładce KALENDARZ, kliknij nad siatką kalendarzową w biały przycisk FILTRY i zaznacz odpowiedni checkbox przy danym statusie, w zależności od tego, które wizyty chcesz zobaczyć: potwierdzone, niepotwierdzone, odwołane, w poczekalni, zarezerwowane, zrealizowane, rozliczone, częściowo rozliczone, nierozliczone. Po dokonaniu odpowiedniego wyboru kliknij w zakładkę SZUKAJ.