Przewodnik Użytkownika Proassist

Updated on 14 lutego, 2024

Czy można zmienić przy danej rezerwacji odpowiedni pokój/gabinet? #

Tak, w oknie dodawania wizyty należy kliknąć w selekt Pokój. Rozwinie się lista z wszystkimi pokojami utworzonymi dla danej placówki. Wystarczy wybrać odpowiedni, w którym ma być realizowana dana usługa.

Nazwy pokoi są przedstawione w odpowiednich kolorach w zależności od zajętości pokoju: 
– zielony: pokój przypisany do danej usługi, dostępny w wyznaczonym terminie
– czerwony: pokój przypisany do danej usługi, niedostępny w wyznaczonym terminie
– różowy: pokój nieprzypisany do danej usługi, niedostępny w wyznaczonym terminie
– czarny: pokój nieprzypisany do danej usługi, dostępny w wyznaczonym terminie

Dzięki temu sprawnie dokonujesz rezerwacji pacjenta. Unikniesz sytuacji w której zapiszesz pacjenta do gabinetu/pokoju, który jest już zajęty w tym czasie.