Przewodnik Użytkownika Proassist

Updated on 12 września, 2025

Wywiad stały – podstawowe informacje #

Czym jest wywiad stały?

  • To notatka wewnętrzna o pacjencie, która pełni rolę informacji pomocniczej dla specjalisty. Dostępna w oknie przeprowadzania wizyty (okno EDM).
  • Nie jest widoczna na wydruku dla pacjenta.
  • Jest wspólna i widoczna dla wszystkich specjalistów w ramach jednej placówki.
  • Wyświetla się przy każdej kolejnej wizycie pacjenta, dzięki temu specjalista zawsze widzi aktualne informacje, bez konieczności ponownego ich wprowadzania.
  • System zawsze pobiera najnowszą wersję wywiadu stałego z ostatniej zrealizowanej wizyty pacjenta.

Jakie informacje warto tam wpisać?

  • Potencjalne alergie pacjenta
  • Przyjmowane leki
  • Przebyte choroby
  • Inne istotne informacje medyczne, które mogą mieć znaczenie przy kolejnych wizytach

Wywiad stały a łączenie kart pacjentów:

  • Wywiad stały pozostaje po połączeniu kart.

Ważne:

  • Każdy specjalista w danej placówce może dopisywać, edytować lub usuwać informacje w wywiadzie stałym.
  • Zmiana dokonana przez jednego specjalistę będzie widoczna dla wszystkich pozostałych.
  • Dlatego warto traktować wywiad stały jako wspólną notatkę zespołu o pacjencie i ustalić w placówce zasady jego uzupełniania.