W jaki sposób umieścić dodatkową informację na widgecie do rejestracji online dla pacjenta? #
Na widgecie do rejestracji online możesz umieścić dodatkowe informacje, które będą widoczne dla pacjenta.
Widget zawiera dwa miejsca, w których może prezentować dane informacje w zależności od danych treści.
Informacja ogólna dla pacjenta #
Dodatkowy tekst, który można umieścić zanim pacjent rozpocznie proces rejestracji online. Informacja ta będzie wyświetlana tuż pod tytułem widgetu, czyli ZAREZERWUJ WIZYTĘ.
Informacja ogólna dla pacjenta – jak włączyć wyświetlanie na widgecie? #
W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, następnie z górnego menu w zakładkę KONTRAHENCI. Przy konkretnym kotrahencie kliknij w ikonę edycji.
W panelu bocznym wysuwanym, pod sekcją Dane teleadresowe, w polu Informacje wyświetlane na widgecie wpisz odpowiednie informacje, które będą widoczne na widgecie do rejestracji online.
Informacja związana z zapisem na konkretną usługę #
Informacja, z którą pacjent powinien się zapoznać w momencie umawiania się na konkretną usługę. Informacja ta będzie wyświetlana w momencie wyboru odpowiedniej usługi. W tym miejscu można umieścić np. przygotowanie do badania itp.
Informacja związana z zapisem na konkretną usługę – jak włączyć wyświetlanie na widgecie? #
Aby informacje były widoczne na widgecie do rejestracji online po wyborze odpowiedniej usługi, w tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę USŁUGI, następnie w V w kolumnie Specjaliści. Przy konkretnym specjaliście kliknij w ikonę edycji.
W panelu bocznym wysuwanym, w polu Informacje wyświetlane na widgecie dla pacjenta wpisz odpowiednie informacje, które będą widoczne na widgecie do rejestracji online zaraz po wybraniu odpowiedniej usługi.