W jaki sposób włączyć możliwość pozyskiwania opinii od pacjenta? #
W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę PLACÓWKI, z górnego menu w zakładkę KONTRAHENCI, a następnie w ikonę edycji przy konkretnym kontrahencie.
W panelu bocznym wysuwanym zaznaczać jedną z dwóch opcji, lub dwie:
➡️ Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu z dokumentacją medyczną
➡️ Dodaj wewnętrzną ocenę pracy lekarza w mailu po zakończeniu wizyty (wizyta rozliczona)
W pierwszym przypadku pacjent otrzyma maila z linkiem do wystawienia opinii wraz z przesłaną dokumentacją medyczną przez lekarza.
Jeżeli natomiast chcesz, aby pacjent otrzymał maila z możliwością wystawienia opinii w przypadku zrealizowania i opłacenia wizyty, zaznacz drugą opcję.
Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu wraz z przesłaną dokumentacją medyczną:
Pacjent ma możliwość wystawienia opinii klikając w link, który otrzymał w mailu po zakończeniu wizyty:
Po kliknięciu w link pojawi się możliwość wystawienia odpowiedniej ilości gwiazdek w raz z komentarzem.