Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 21 listopada, 2024

Jak dodać opcję rezerwacji online do wizytówki Google? #

KROK1️⃣: POBIERZ WIDGET DO E-REJESTRACJI

Instrukcję do pobrania linku znajdziesz:
👉 https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/w-jaki-sposob-pobrac-widget-do-rejestracji-online/

KROK2️⃣: LOGOWANIE DO GOOGLE MY BUSINESS

Otwórz przeglądarkę internetową i przejdź na stronę Google My Business. Zaloguj się na swoje konto Google, które jest powiązane z wizytówką Twojej placówki medycznej

KROK3️⃣: PRZEJDŹ DO EDYCJI PROFILU

Po zalogowaniu wyświetl profil firmy i z menu wybierz ikonę kalendarza “Rezerwacje”.

KROK4️⃣: DODAJ LINK DO E-REJESTRACJI

Wybierz “dodaj link” w oknie, które się pojawi

Wklej w okienku pobrany link do widżetu rejestracji online i kliknij “zapisz”

Odczekaj około 10 minut i sprawdź swoją wizytówkę Google, aby upewnić się, że link do rezerwacji pojawia się poprawnie.

🚨JEŚLI COŚ NIE DZIAŁA…

Jeżeli nie widzisz w swoim menu zakładki “rezerwacje”, jak na załączonym obrazku, to sprawdź, czy Twoja placówka ma ustawioną odpowiednią kategorię działalności.

Aby to sprawdzić, wejdź w “Edytuj profil”, a następnie w zakładkę “Informacje o firmie”. Tam znajdziesz nagłówek “Kategorie działalności”, w którym będzie widoczna wybrana przez Ciebie kategoria.

Google umożliwia rezerwacje dla kategorii:

Usługi medyczne i zdrowotne:

  • Kliniki zdrowia
  • Gabinety lekarskie
  • Gabinety dentystyczne
  • Gabinety fizjoterapii
  • Gabinety psychologiczne

Usługi urody i wellness:

  • Salony fryzjerskie
  • Salony kosmetyczne
  • Spa
  • Salony masażu

Jeśli nie masz odpowiedniej kategorii, to ją zmień.

Jeżeli kategoria jest poprawna, a wciąż masz problem, to sprawdź, czy Twoja wizytówka jest zweryfikowana. Będziesz to widział po zalogowaniu do profilu Google Moja Firma, w zakładce “stan”.

Jeżeli Twoja wizytówka Google jest zweryfikowana, wybrana kategoria jest poprawna i wszystkie dane o firmie są aktualne, a wciąż coś nie działa, to powinieneś skontaktować się z supportem Google My Business. Dzięki temu uzyskasz szczegółowe informacje i profesjonalną pomoc w rozwiązaniu problemu 🙂

Tu znajdziesz Support Google