Konfiguracja płatności online #
1. Rejestracja konta w Systemie Płatności Online AutoPay #
Pierwszym krokiem w konfiguracji płatności online jest umieszczenie widgetu na stronie internetowej. Jest to podstawa do weryfikacji nowych użytkowników, którzy rejestrują się w Systemie Płatności Online AutoPay.
W celu uruchomienia płatności online, należy dokonać rejestracji w Systemie Płatności Online AutoPay:
💡Link do rejestracji w AutoPay
Prosimy o zwrócenie uwagi na to, aby:
➡️ przejść optymalnie cały proces rejestracji bez jego przerywania
➡️ w ostatnim etapie wykonać przelew aktywacyjny ze wskazanego na formularzu konta firmowego. Opłata aktywacyjna wynosi 49 zł
💡Instrukcja rejestracji nowych użytkowników Autopay SA
2. Uruchomienie modułu płatności online w systemie Proassist #
Sposób uruchomienia modułu płatności on-line w systemie Proassist zależy od tego, czy placówka posiada jeden wspólny numer konta dla wszystkich specjalistów, czy każdy z lekarzy posiada swoje indywidualne konto bankowe.
1. Nr konta bankowego jest jeden wspólny dla wszystkich specjalistów: #
Aby włączyć płatności on-line w systemie Proassist dla placówki, która ma jedno konto bankowe dla wszystkich specjalistów wybierz PLACÓWKI z bocznego menu.
Następnie kliknij ikonę edycji przy konkretnej placówce. W panelu wyskakującym z prawej strony w punkcie 5 wypełnij pola danymi, które uzyskałeś po założeniu konta w AutoPay.
Oprócz ServiceID i klucza należy wypełnić treść checkboxa, która zostanie wyświetlona na widgecie, przez który pacjenci będą się zapisywać na Twojej stronie internetowej, tuż przed dokonaniem płatności.
💡Przykładowy tekst:
Operatorem płatności online jest Autopay SA. z siedzibą w Sopocie, 81-718 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6, NIP 585-13-51-185, W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. W przypadku płatności kartą termin realizacji liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, MasterCard, przelewy online, BLIK.
⚠️UWAGA: stwórz regulamin dotyczący płatności. Możesz skorzystać z naszego wzoru lub stworzyć swój. Taki regulamin możesz umieścić w formie pliku załączając go poprzez kliknięcie w zakładkę DODAJ REGULAMIN PŁATNOŚCI ONLINE. Jeśli umieścisz regulamin na swojej stronie internetowej możesz dać także pacjentowi link, wpisując go w pole Informacje na widgecie ( Płatności online – link do regulaminu ). Jeżeli umieścimy zarówno link jak i plik – widoczny będzie tylko link.
Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zakładkę ZAPISZ.
2. Każdy specjalista ma swój indywidualny nr konta bankowego, każdy musi się zarejestrować w AutoPay i wprowadzić dane do systemu: #
Włączanie płatności on-line dla specjalisty również rozpoczynamy z poziomu zakładki PLACÓWKI w bocznym menu.
Aby ustawić płatności dla konkretnego lekarza kliknij zakładkę SPECJALIŚCI w lewym górnym rogu, kliknij Edycję ikonkę edycji przy konkretnym specjaliście, a następnie wypełnij dane Blue Media w panelu wyskakujące z prawej strony.
⚠️Aby usługa działała poprawnie należy wypełnić tylko jedną opcję płatności: tylko z poziomu placówki lub tylko z poziomu specjalisty.