W jaki sposób połączyć się z pacjentem w ramach telekonsultacji? #
Przeprowadzanie internetowego połączenia telefonicznego bezpośrednio z systemu możliwe jest z okna przeprowadzania wizyty.
Wejście do okna przeprowadzania wizyty możliwe jest z 2 miejsc w systemie:
Zakładka KALENDARZ
Wybierz KALENDARZ z bocznego menu, wyszukaj wizytę, którą chcesz przeprowadzić w postaci teleporady i kliknij w nią. W polu z informacjami dotyczącymi wizyty kliknij w ikonkę „Przyjmij pacjenta”, aby przejść do okna przeprowadzania wizyty.
W oknie tym, przy numerze telefonu pacjenta kliknij w ikonę słuchawki.
2. Zakładka WIZYTY
Wybierz WIZYTY z bocznego menu, a następnie wyszukaj wizytę. Przy konkretnej rezerwacji kliknij w ikonę znajdującą się w kolumnie EDM .
W oknie przeprowadzania wizyty, przy numerze telefonu pacjenta kliknij w ikonę słuchawki.