W jaki sposób anulować daną fakturę? #
Anulowanie faktury możliwe jest za pomocą zakładki STATYSTYKI, która jest dostępna w menu systemowym. Po wejściu w tę zakładkę, należy z górnego menu wybrać zakładkę RACHUNKI, a następnie wybrać odpowiedni zakres dat – okres w którym dana faktura była wystawiona.
W sekcji Szukaj według możesz wpisać dane szczegółowe tej faktury, typu:
- numer faktury
- nazwa klienta
- NIP klienta
Dzięki temu szybciej wyszukać interesującego Cię dokumentu. Po wprowadzeniu odpowiednich danych kliknij SZUKAJ.
System wyświetli odpowiedni dokument. Przy konkretnej pozycji w kolumnie status zmień na właściwy, czyli Anulowana
Faktura zniknie z widoku wystawionych faktur. Aby ją podejrzeć wystarczy zmienić filtr w sekcji Szukaj według, ustawiając status: Anulowana. Nie zapomnij kliknąć w zieloną zakładkę SZUKAJ.