Joanna

Projekt bez nazwy (18)

Anna

Projekt bez nazwy (20)
Projekt bez nazwy (17)

Mirella

Projekt bez nazwy (19)

Michalina

Updated on 12 września, 2024

W jaki sposób pobrać raport dot. źródła wizyt? #

Raport dotyczący źródła wizyty pozwala na uzyskanie cennych informacji dotyczących przychodów generowanych przez placówkę w zależności od źródła rezerwacji. Dzięki tym informacjom, placówka może lepiej zarządzać swoimi zasobami i maksymalizować przychody poprzez optymalizację źródeł rezerwacji.

W celu wygenerowania raportu dot. źródła pozyskania wizyt, w tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę STATYSTYKI -> określ typ raportu jako ŻRÓDŁA WIZYT -> wybierz placówkę z listy -> określ zakres dat za jaki chcesz wygenerować odpowiedni raport -> by wyświetlić raport kliknij w SZUKAJ.

Każdy raport możesz zapisać w pliku xlsx w dwóch wersjach:
– raport szczegółowy wraz z danymi pacjentów
– raport podstawowy bez danych pacjentów 

Opis kolumn:
a) źródło pozyskania wizyty: informacja na temat źródła zapisu, tj. czy pacjent umówił się samodzielnie za pomocą rejestracji online (Widget Proassist), czy za pomocą Telefonicznej Rejestracji Proassist (Konsultant Proassist), czy bezpośrednio przez pracowników placówki (Kontrahent), a może w ramach integracji z portalami zewnętrznymi.
b) wizyty: po kliknięciu w “v” rozwinie się lista wizyt pacjentów, którzy mieli rezerwację z konkretnego źródła zapisu w wybranym przez Ciebie okresie podczas generowania raportu. Dane widoczne po rozwinięciu tej kolumny:
– osoba zapisująca: dane osoby, która dokonała zapisu
– dane pacjenta: imię i nazwisko pacjenta
– powracalność: informacja na temat tego, czy pacjent powraca do placówki
– termin wizyty
– specjalista: dane specjalisty do którego umówiona była wizyta
– usługi: informacja o usłudze recepcyjnej, czyli usłudze, która była wybrana podczas zapisu pacjenta oraz informacja na temat usługi rozliczeniowej, czyli procedurze, która była wykonana podczas realizacji wizyty
– zapłacono za usługi: kwota, która uiścił pacjent za rezerwację
– status wizyty: informacja o wszystkich statusach, jakie miała przypisane ta rezerwacja