W jaki sposób dokonać zmiany loginu użytkownika? #
Zmiany loginu możesz dokonać na dwa sposoby w zależności od tego kto dokonuje tej zmiany.
1 sposób: zmiany dokonuje użytkownik ze swojego konta:
Jeżeli chcesz zmienić login w swoim koncie w tym celu kliknij w avatar (w górnym lewym rogu – Twoje imię i nazwisko). System przekieruje Cię do Twoich ustawień konta. W sekcji adres e-mail wprowadź nowy adres, który będzie Twoim nowym loginem. W prowadzone dane zatwierdź klikając w ZAPISZ ZMIANY.
2 sposób: zmiany dokonuje administrator w imieniu danego użytkownika
Jeżeli jesteś administratorem i chcesz dokonać zmiany loginu danemu użytkownikowi, w tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę UŻYTKOWNICY, a następnie wyszukaj odpowiedniej osoby, której chcesz dokonać zmiany. W tym celu skorzystaj z wyszukiwarki. Przy danym użytkowniku kliknij w ikonę edycji.
W panelu wysuwanym wprowadź nowy adres e-mail, który jest loginem. Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.
Na wskazany e-mail zostanie wysłana wiadomość z prośbą o weryfikację konta. Dokonanie weryfikacji konta jest niezbędne, aby użytkownik mógł zalogować się do systemu Proassist. Czas na weryfikację konta wynosi: 24h.
Gdy wejdziesz ponownie w edycję użytkownika, poznasz status weryfikacji konta. Jeżeli jest w trakcie weryfikacji – pojawi się komunikat: „Konto w trakcie weryfikacji”.
Możesz w dowolnym momencie wysłać ponownie maila weryfikacyjnego na wskazany adres email, jeżeli dany użytkownik usunie przypadkowo wiadomość lub e-mil zaginie w nadmiarze wiadomości. W tym celu kliknij w zakładkę WYŚLIJ PONOWNIE MAILA WERYFIKACYJNEGO.