Wysyłka wiadomości SMS do pacjenta po zmianie terminu wizyty #
Jeżeli chcesz poinformować pacjenta o zmianie terminu wizyty automatycznie w formie wiadomości SMS, w tym celu najedź kursorem myszki na daną wizytę.
W oknie informacyjnym do wizyty kliknij w ikonę edycji. W nowym oknie wysuwanym, w punkcie 2 kliknij w jedną z trzech dostępnych zakładek, aby dokonać zmiany terminu wizyty.
W przypadku wyboru pierwszej zakładki, na liście proponowanych najbliższych terminów, wybierz nowy termin dla pacjenta, klikając przy konkretnej dacie i godzinie w zakładkę WYBIERZ.
W nowym oknie, kliknij w zakładkę Ok+SMS. W ten sposób wiadomość o zmianie terminu wizyty zostanie przesłana bezpośrednio do pacjenta
Aby zatwierdzić wprowadzone dane w kalendarzu należy kliknąć w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.
Drugi sposób edycji wizyty wraz z wysłaniem wiadomości SMS do pacjenta o dokonanej zmianie, odbywa się za pomocą zakładki WIZYTY. Wyszukaj odpowiednią wizytę wprowadzając dane pacjenta w sekcji SZUKAJ PACJENTA WEDŁUG.
Po wprowadzeniu danych, kliknij w zieloną zakładkę SZUKAJ.
Na liście wizyt, kliknij w ikonę EDYCJI przy konkretnym terminie.
W panelu bocznym wysuwanym w punkcie 2 kliknij w jedną z trzech dostępnych zakładek, aby dokonać zmiany terminu wizyty.
W przypadku wyboru pierwszej zakładki, na liście proponowanych najbliższych terminów, wybierz nowy termin dla pacjenta, klikając przy konkretnej dacie i godzinie w zakładkę WYBIERZ.
W nowym oknie, kliknij w zakładkę Ok+SMS. W ten sposób wiadomość o zmianie terminu wizyty zostanie przesłana bezpośrednio do pacjenta.
Aby zatwierdzić wprowadzone dane w kalendarzu należy kliknąć w zieloną zakładkę ZAPISZ WIZYTĘ.
🤳 Przykładowa treść wiadomości SMS z informacją o zmianie terminu wizyty:
Informujemy, że wizyta z dnia 12.12.2023 z godziny 09:00 z placówki Centrum Medyczne Domino została przeniesiona na dzień 11.12.2023 na godzinę 10:00. Za utrudnienia przepraszamy.