W jaki sposób dodać odpowiedni zasób? #
Z bocznego menu kliknij w zakładkę USŁUGI, a następnie z górnego menu wybierz zakładkę ZASOBY. W sekcji “wyświetl” wybierz swoją placówkę, a następnie kliknij w zieloną zakładkę DODAJ NOWY+.
W panelu bocznym wysuwanym, wybierz placówkę, klikając w checkbox przy jej nazwie. Określ odpowiednią nazwę zasobu, a następnie określ ilość jego maksymalnego zużycia w tym samym czasie. W kolejnym kroku z listy wszystkich usług świadczonych w danej placówce, wybierz te, które są związane z tym zasobem, czyli wykonywane na tym samym sprzęcie.
Po wybraniu odpowiednich usług, zapisz ustawienia klikając w zieloną okładkę ZAPISZ.
Gdy stworzysz odpowiedni zasób, zaznacz odpowiedni checkbox w ustawieniach usługi. W tym celu z bocznego menu kliknij w zakładkę USŁUGI, w sekcji wyszukaj – wybierz swoją placówkę. Następnie na liście wszystkich usług wyszukaj te, których dotyczy dany zasób. Przy konkretnej usłudze kliknij w ikonę edycji, a następnie kliknij checkbox przy “Zasoby”. Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.