Przewodnik Użytkownika Proassist

Updated on 20 czerwca, 2025

Możliwość wysłania plików pacjentowi #

Jeżeli prowadzisz dokumentację obrazową pacjenta, możesz ją wysłać do pacjenta drogą mailową w dowolnym momencie. Przykład: specjalista wykonuje zdjęcia/skanuje badanie obrazowe. Może te zdjęcia/skany wysłać pacjentowi drogą mailową.

Możliwość wysłania plików pacjentowi w odrębnym mailu #

Jeżeli chcesz wysłać pacjentowi maila z plikiem, ale bez dokumentacji medycznej, postępuj według poniższych kroków:

  1. W oknie przeprowadzania wizyty przejdź do zakładki PLIKI.
  2. Kliknij w ikonę trzech poziomych kropek.

3. W menu, które się pojawi, wybierz opcję WYŚLIJ W MAILU.

Dzięki temu pacjent otrzyma wiadomość e-mail z załączonym plikiem, ale bez dodatkowej dokumentacji medycznej.

Możliwość wysłania plików pacjenta w mailu podsumowującym wizytę #

Jeżeli chcesz wysłać pacjentowi pliki jako całość dokumentacji medycznej, postępuj według poniższych kroków:

  1. W oknie przeprowadzania wizyty przejdź do zakładki PLIKI.
  2. Kliknij w ikonę trzech poziomych kropek.

3. W menu, które się pojawi, wybierz opcję Dodaj do maila podsumowującego.

Dzięki temu pacjent otrzyma całość dokumentacji medycznej w załączniku maila.