Jak dodać wizytę? #
Aby dodać wizytę wybierz zakładkę kalendarz, następnie dotknij pole na kalendarzu obok godziny, na którą chcesz umówić wizytę. W tym momencie wyskoczy okienko służące do dodawania wizyty.
Wizytę możesz dodać także dotykając ikonkę plusa w kółku w prawym górnym rogu ekranu.
1. Wyszukaj pacjenta, wpisując w pole jego imię, nazwisko, e-mail, telefon lub pesel. Jeśli jest to nowy pacjent – uzupełnij jego dane.
2. W sekcji USŁUGI dotknij + aby wybrać usługę, która będzie wykonywana na wizycie. Możesz także skrócić lub wydłużyć czas jej wykonywania wybierając odpowiednio + lub -.
3. Uzupełnij dane wizyty. Wybierz gabinet, specjalistę oraz termin, dotykając ikonkę zegarka. W okienku ustaw datę i godzinę wybierając odpowiedni przycisk. Jeśli chcesz usunąć – kliknij ikonkę kosza na śmieci. Wybierz status wizyty: potwierdzona lub niepotwierdzona.
4. Wpisz treści powiadomienia dla pacjenta oraz lekarza.
5. Zatwierdź wizytę klikając ZAPISZ.