Integracja kalendarza Proassist z portalem Infermedica.com #
Na czym polega integracja Proassist z Infermedica.com #
Konfiguracja z Infermedicą polega na usprawnieniu komunikacji między pacjentem a lekarzem. Dzięki temu narzędziu tym specjalista korzystający z systemu Proassist może przesłać pacjentowi ankietę medyczną przed wizytą. Dzięki temu pacjent przekaże lekarzowi niezbędne informacje o swoim aktualnym stanie zdrowia. Taki wywiad lekarski usprawni proces przeprowadzania wizyty przez lekarza.
Kto może przystąpić do integracji z InferMedica? #
Do integracji przystąpić może każda placówka medyczna, gabinet lekarski, specjalista korzystający z oprogramowania medycznego Proassist.
W jaki sposób przystąpić do integracji InferMedica?? #
Aby zacząć korzystać z funkcji przesyłania ankiet do pacjenta przed wizytą, skontaktuj się z Infermedicą za pomocą strony
➡️ https://infermedica.com/pl/product/intake-form, klikając w zakładkę Aplikuj.
Konfiguracja integracji Proassist z Infermedicą #
Aby móc przesyłać ankietę medyczną pacjentowi przed wizytą, w tym celu kliknij z bocznego menu w zakładkę PLACÓWKI, a następnie z górnego KONTRAHENCI.
Przy konkretnym kontrahencie kliknij w ikonę edycji.
W sekcji konfiguracja Infermedica zaznacz checkbox wpisz kod, a następnie wpisz:
– otrzymany od zespołu Infermedica kod – klucz API
– link dla pacjenta
– link dla lekarza
Wprowadzone dane zatwierdź klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.
W jaki sposób wyłączyć możliwość wysyłki ankiety dla konkretnego specjalisty? #
Aby wyłączyć możliwość wysyłki ankiety medycznej dla konkretnego spejcalisty w ramach integracji z Infermedica.com w danej placówce, kliknij z bocznego menu w zakładkę UŻYTKOWNICY, a następnie ikona edycji przy konkretnym użytkowniku.
W panelu bocznym wysuwanym, z górnego menu wybierz zakładkę DOSTĘP I FUNKCJE. W kolejnym kroku zaznacz checkbox Użytkownik bez integracji z ankietą pacjenta Infermedica w sekcji Użytkownik z dezaktywowaną funkcją. Zatwierdź wprowadzone dane, klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.
W jaki sposób wyłączyć możliwość wysyłki ankiety dla konkretnych usług? #
Aby wyłączyć możliwość wysyłki ankiety medycznej dla konkretnej usługi w ramach integracji z Infermedica.com, kliknij z bocznego menu w zakładkę USŁUGI, a następnie w “V” w kolumnie specjaliści. Przy konkretnym specjaliście kliknij w ikonę edycji.
W panelu bocznym wysuwanym, zaznacz checkbox Usługa bez integracji z ankietą pacjenta Infermedica, a następnie zatwierdź wprowadzone dane, klikając w zieloną zakładkę ZAPISZ.
W jaki sposób sprawdzić status ankiety medycznej? #
W oknie przeprowadzania wizyty specjalista może sprawdzić status wypełnienia ankiety.
W tym celu z pozycji kalendarza najedź kursorem myszki na daną wizytę, a następnie kliknij w ikonę “Przyjmij pacjenta”.
W sekcji Wywiad lekarski pojawi się informacja na temat statusu ankiety.
Aby wyświetlić uzupełniony przez pacjenta wywiad kliknij w podlinkowane słowo “link”.
By zobaczyć udzielone przez pacjenta odpowiedzi w ankiecie, należy zalogować się danymi uzyskanymi od Infermedici.
W jaki sposób pacjent ma możliwość uzupełnienia ankiety? #
Pacjent otrzymuje drogą mailową oraz SMS link, pod którym może udzielić odpowiedzi na pytania.
Mail otrzymywany jest w momencie dodania wizyty do systemu Proassist. Aby przejść do uzupełnienia ankiety, należy kliknąć w “Rozpocznij wywiad”
Następnie pacjent musi zweryfikować swoją tożsamość wprowadzając swoją datę urodzenia oraz nr telefonu.
⚠️UWAGA: w trakcie zapisu pacjent musi podać swój nr pesel. `
Na podany nr telefonu pacjent otrzyma kod SMS, który należy wpisać w oknie kod weryfikacyjny.
Następnie pojawią się pytania, na które pacjent udziela odpowiedzi. Aby przesłać ankietę lekarzowi, pacjent klika w zakładkę wyślij moje odpowiedzi.
Pacjent ma możliwość pobrania udzielonych przez siebie odpowiedzi klikając w zakładkę pobierz odpowiedzi oraz dokonania oceny wywiadu.