Przewodnik Użytkownika Proassist

Updated on 24 czerwca, 2025

W jaki sposób udostępnić pacjentowi dokument do podpisu? #

Dokument typu zgoda, oświadczenie lub ankieta możesz udostępnić pacjentowi do podpisu na dwa sposoby:

1. Generowanie dokumentu z poziomu komputera (wersja webowa) #

  • Dokument jest tworzony na komputerze i automatycznie przesyłany do aplikacji na tablecie lub telefonie.
  • Pacjent zapoznaje się z jego treścią i podpisuje go na urządzeniu mobilnym.

👉 Szczegółowa instrukcja dostępna tutaj:
https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/podpisywanie-dokumentow-typu-zgoda-lub-ankieta-za-pomoca-tabletu-telefonu/

2. Generowanie dokumentu bezpośrednio z aplikacji mobilnej (tablet/telefon) #

  1. Kliknij w odpowiednią wizytę w kalendarzu, a następnie wybierz „Karta pacjenta”.

2. W sekcji „Dokumenty” rozwiń listę za pomocą ikony „v”.

Przy wybranym rodzaju dokumentu kliknij „v”, aby:

  • Zobaczyć już podpisane dokumenty pacjenta,
  • Wygenerować nowy dokument, klikając „Dodaj oświadczenie”.

Uwaga: Dokumenty muszą być wcześniej utworzone w systemie webowym.
Instrukcję tworzenia dokumentów znajdziesz na stronie pomocy:
– tworzenie zgód/oświadczeń: https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/w-jaki-sposob-stworzyc-oswiadczenie-zgode-dla-pacjenta/
– tworzenie ankiet: https://wiedza.proassist.pl/baza-wiedzy/w-jaki-sposob-stworzyc-ankiete-medyczna/

Wybierz dokument z listy. Możesz określić czy pacjent wyraża zgodę czy też nie. Następnie kliknij „Zatwierdź”.

Możesz:

  • Wygenerować kolejny dokument,
  • Lub kliknąć „Do podpisu”, by udostępnić ten konkretny dokument.

Kliknij „Dokumenty” lub „Podpisz wybrane”, aby przesłać dokument do podpisu.

Udostępnij pacjentowi tablet lub telefon – pacjent:

  • Klika „Podpisz”,
  • Składa podpis w wyznaczonym oknie,
  • Zatwierdza klikając ponownie „Podpisz”.