Jak odwołać wizytę? #
Istnieją dwa sposoby odwołania wizyty: #
1. Bezpośrednio z kalendarza: #
- Kliknij w wizytę, którą chcesz odwołać.
- W oknie informacyjnym kliknij w aktualny status wizyty.

- Rozwinie się lista dostępnych statusów – wybierz opcję „Odwołana”.
- Status wizyty zostanie zmieniony na „odwołana”.

2. Z wyszukiwarki wizyt: #
- W dolnym menu wybierz zakładkę „Wizyty”.
- Kliknij w opcję „Pokaż filtry”

- Wyszukaj odpowiedniego pacjenta, wpisując jego dane, a następnie kliknij „Szukaj”.
- System wyświetli wszystkie rezerwacje danego pacjenta.
- Kliknij w wizytę, którą chcesz odwołać – pojawi się ikona kosza.
- Kliknij w ikonę kosza – system automatycznie zmieni status wizyty na „odwołana”.
