Przewodnik Użytkownika Proassist

Updated on 3 czerwca, 2025

Chat SMS w systemie #

Czat SMS z pacjentem możesz rozpocząć z kilku miejsc w systemie – wszędzie tam, gdzie widoczna jest ikona czatu:

1. Z poziomu kalendarza:

  • Najedź kursorem myszy na odpowiednią wizytę.
  • W polu z informacjami o wizycie kliknij ikonę „Wyślij wiadomość”.
  • Z prawej strony ekranu wysunie się panel czatu, w którym możesz rozpocząć rozmowę SMS z pacjentem.

2. Z poziomu okna przeprowadzania wizyty: #

  • Wejdź w okno przeprowadzania wizyty (EDM).
  • Przy danych osobowych pacjenta, w górnej części okna, kliknij ikonę czatu.
  • Otworzy się panel czatu z historią rozmowy i możliwością wysłania wiadomości.

3. Z poziomu zakładki „Wizyty”: #

  • Wyszukaj daną rezerwację.
  • W kolumnie „Chat” kliknij ikonę wiadomości.
  • Otworzy się panel boczny z historią rozmowy i możliwością kontynuowania czatu.

🗨️ Wygląd czatu: #

  • Ciemnoszary dymek – wiadomość wysłana z systemu do pacjenta.
  • Jasnoszary dymek – wiadomość otrzymana od pacjenta.

Wszystkie wiadomości SMS będą prezentowane w formie przejrzystej rozmowy – jedna pod drugą – co ułatwia przeglądanie historii kontaktu z pacjentem.

⚙️ Konfiguracja Chat SMS #

Aby uruchomić funkcję Chat SMS w swoim systemie, skontaktuj się z Działem Pomocy za pomocą czatu dostępnego w systemie.