Chat SMS w systemie #
Czat SMS z pacjentem możesz rozpocząć z kilku miejsc w systemie – wszędzie tam, gdzie widoczna jest ikona czatu:

1. Z poziomu kalendarza:
- Najedź kursorem myszy na odpowiednią wizytę.
- W polu z informacjami o wizycie kliknij ikonę „Wyślij wiadomość”.

- Z prawej strony ekranu wysunie się panel czatu, w którym możesz rozpocząć rozmowę SMS z pacjentem.

2. Z poziomu okna przeprowadzania wizyty: #
- Wejdź w okno przeprowadzania wizyty (EDM).
- Przy danych osobowych pacjenta, w górnej części okna, kliknij ikonę czatu.

- Otworzy się panel czatu z historią rozmowy i możliwością wysłania wiadomości.
3. Z poziomu zakładki „Wizyty”: #
- Wyszukaj daną rezerwację.
- W kolumnie „Chat” kliknij ikonę wiadomości.

- Otworzy się panel boczny z historią rozmowy i możliwością kontynuowania czatu.
🗨️ Wygląd czatu: #
- Ciemnoszary dymek – wiadomość wysłana z systemu do pacjenta.
- Jasnoszary dymek – wiadomość otrzymana od pacjenta.
Wszystkie wiadomości SMS będą prezentowane w formie przejrzystej rozmowy – jedna pod drugą – co ułatwia przeglądanie historii kontaktu z pacjentem.
⚙️ Konfiguracja Chat SMS #
Aby uruchomić funkcję Chat SMS w swoim systemie, skontaktuj się z Działem Pomocy za pomocą czatu dostępnego w systemie.